torstai 26. syyskuuta 2013

~Tuote kuvailua~







Tänään päästiin koulunjälkeen pidettävässä kamerakerhossa harjoittelemaan tuotekuvailua. Se on kyllä yllättävän hankalaa. Kaikki valostus ja heijastuminen sun muu. Mä oon aina kuvitellu, että kaikki lehdissä olevat kuvat on ihan helppoja ottaa ja mä en vaan osaa suunnitella ottamiani kuvia niin kuin jotkut ammattikuvaajat. (Mikä on kylläkin ihan totta.) Mutta se kuvaaminen on oikeesti aika iso proessi. Kaikki taustojen suunnittelu ja se millasen valon ja varjon esineeseen haluaa. Minä joka olen varmasti maailman epäluovin ihminen, kusen aika pahasti sen suunnittelu osuuden. No mutta onneksi en ole kerhon ainoa ihminen, joten muut saa suunnitella mun puolesta ja minä vain kuvaan. :D

Enään yks päivä ja alkaa viikonloppu. :) Toisaalta en ole kyllä ihan varma odotanko sitä niin innoissani kuin yleensä, sillä tiedossa on siivous projekti. Voisko olla enään tylsempää tapaa viettää viikonloppua. No mutta onhan se siivoaminenkin joskus hoidettava. Huone alkaa näyttämään jo siltä kuin sitä ei olisi siivottu puoleen vuoteen....

~Kiksu

Ps. En omista kuvissa esiintyviä esineitä. :D

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :) oo onnellinen, et osaat sentää kuvata, mut kuvaustaidot on vähä...

    VastaaPoista
  2. Tosi söpöjä kuvia ja ihanat bootsit hei!
    Söppänä blogin alku, jään seurailemaan! (:

    Käythän kurkkaamassa myös minun blogini? (:
    http://tixuswings.blogspot.fi/


    VastaaPoista